-
-
Francja
justynnnna > 12-01-2012, 21:45
Hey
Zamierzam w marcu wylecieć do Francji do jakiejś rodzinki tylko nie wiem czy w takim okresie jest to w ogóle możliwe. Studiuję francuski na uniwersytecie, ale chcę zrobić sobie przerwę i wylecieć aby podszkolić język. Kompletuj papiery do agencji happyaupair. Namówiła mnie na wyjazd koleżanka, ale boję się że w marcu nie będę miała możliwości chodzić tam na kursy językowe. Proszę poradźcie -
Re: Francja
bossowsky > 12-01-2012, 22:47
szukaj na au pair world, jest kilka rodzin którzy poszukują jakby to ując w środku sezonu. możesz spróbować. z kursami nie ma raczej problemów. ja zaczynałam od zera francuski więc ważne było dla mnie zacząć od razu we wrześniu. -
justynnnna > 12-01-2012, 22:58
Dzięki wielkie za odpowiedźWłaśnie chyba zdecyduje się na załatwianie wszystkiego przez agencje bo boję się na internecie bezpośrednio szukać rodziny a widzę że ta agencja ma dobre opnie -
gresja > 12-01-2012, 23:22
To że agencja ma dobre opinie to nie znaczy ,że nie trafisz na psycholi i dziwaków
również polecam aupair-world.net
sama znalazłam tam francuską rodzinę do której jade za kilka dni
ale powodzenia życzę -
justynnnna > 12-01-2012, 23:27
Czyli radzicie zalogować się na portalu aupair-world.pl ?? -
gresja > 12-01-2012, 23:44
Tak, wydaje mi się ,że lepiej poszukać na własną ręke, rozsądnie dobierając rodzine, niż płacić 500 zł za to ,że ktoś to zrobi za ciebie -
bossowsky > 12-01-2012, 23:46
aupairworld. net
czemu nie. to nei agencja i nic nie kosztuje i widzisz profile rodziny, sama mozesz sie z nimi skontaktowac i szukac az do skutku. z agencja- jak sie toba nie zainteresuja to rodziny nie znajedziesz. mozesz byc tu i tu.
aupairworld jest idealne zwlaszcza na uk i francje, bo jest duzo rodzin. -
justynnnna > 12-01-2012, 23:55