• Options
  • Logowanie

• Desktop Style

Francja

• Index  

• forumAuPair.pl - Świat Operek

• Program Au Pair w poszczególnych krajach

• Francja

• Francja

• Francja
  • Francja

justynnnna > 12-01-2012, 21:45

Hey

Zamierzam w marcu wylecieć do Francji do jakiejś rodzinki tylko nie wiem czy w takim okresie jest to w ogóle możliwe. Studiuję francuski na uniwersytecie, ale chcę zrobić sobie przerwę i wylecieć aby podszkolić język. Kompletuj papiery do agencji happyaupair. Namówiła mnie na wyjazd koleżanka, ale boję się że w marcu nie będę miała możliwości chodzić tam na kursy językowe. Proszę poradźcie
  • Re: Francja

bossowsky > 12-01-2012, 22:47

szukaj na au pair world, jest kilka rodzin którzy poszukują jakby to ując w środku sezonu. możesz spróbować. z kursami nie ma raczej problemów. ja zaczynałam od zera francuski więc ważne było dla mnie zacząć od razu we wrześniu.

justynnnna > 12-01-2012, 22:58

Dzięki wielkie za odpowiedź Właśnie chyba zdecyduje się na załatwianie wszystkiego przez agencje bo boję się na internecie bezpośrednio szukać rodziny a widzę że ta agencja ma dobre opnie

gresja > 12-01-2012, 23:22

To że agencja ma dobre opinie to nie znaczy ,że nie trafisz na psycholi i dziwaków

również polecam aupair-world.net

sama znalazłam tam francuską rodzinę do której jade za kilka dni

ale powodzenia życzę

justynnnna > 12-01-2012, 23:27

Czyli radzicie zalogować się na portalu aupair-world.pl ??

gresja > 12-01-2012, 23:44

Tak, wydaje mi się ,że lepiej poszukać na własną ręke, rozsądnie dobierając rodzine, niż płacić 500 zł za to ,że ktoś to zrobi za ciebie

bossowsky > 12-01-2012, 23:46

aupairworld. net

czemu nie. to nei agencja i nic nie kosztuje i widzisz profile rodziny, sama mozesz sie z nimi skontaktowac i szukac az do skutku. z agencja- jak sie toba nie zainteresuja to rodziny nie znajedziesz. mozesz byc tu i tu.

aupairworld jest idealne zwlaszcza na uk i francje, bo jest duzo rodzin.

justynnnna > 12-01-2012, 23:55