• Options
  • Logowanie

• Desktop Style

Głupie castingi

• Index  

• forumAuPair.pl - Świat Operek

• Ogólnie o programie Au Pair

• O wszystkim związanym z programem Au Pair

• Głupie castingi

• Głupie castingi
  • Głupie castingi

pudleek123 > 08-10-2011, 11:38

Chciałam być Aupair w Szwajcarii. Wyszukałam rodzinke w Aupairworld, zaprosili mnie na weekend do Szwajcarii, przy czym mogłam zostać u nich jeden dzień. Przyleciałam i naprawdę nie wiem czego się oni spodziewali:

z jednej strony głupie pytania czemu chcę być Aupair jeśli studiuję prawo, czy to dla mnie nie za nudne, a z drugiej strony niby kazali mi nawiązać z dziećmi kontakt w ciągu godziny. Dziewczynki się ze mną ładnie bawiły, ale pod czujnym okiem rodziców, czułam się obserwowana.

Niby wszystko było dobrze, ale w trakcie dowiedziałam się, że oni robią casting i poza mną mają jeszcze przyjechać 3 inne dziewczyny i oni sobie wzbiorą najodpowiedniejszą.

Na końcu spytali się mnie czy nie mam za wysokich kwalifikacji żeby być Aupair i poprosili jednocześnie o referencje i telefon do poprzednich rodzin.

Dzisiaj dostałam meila i naprawdę poczułam sie jak idiotka. Napisala mi kobieta, ze wybrali inna, bo nie mogli sie skontaktowac z moimi poprzednimi rodzinami i nie byli pewni, czy naprawde chce byc Aupair.

Jakos tych ludzi nie rozumiem. :|
  • Re: Głupie castingi

Ash > 08-10-2011, 13:21

ale czego nie rozumiesz?

ja gdybym miała wybrać dla mojego dziecka au pair, również najpierw spotkałabym się z kilkoma dziewczynami i spośród nich wybrałabym najodpowiedniejszą, a jeśli sprawdzałabym referencje, dzwonić do rodzin u których dana dziewczyna się opiekowała, i nigdy by nie odpowiadał odrzuciłabym ją zakładając, że ma lewe referencje

Nie masz powodu czuć się jak idiotka.

pudleek123 > 08-10-2011, 13:28

Czuje sie jak idiotka z powodu pytan czy nie bede sie nudzic majac takie kwalifikacje i czy naprawde chce to robic.