-
-
Pytanie odnośnie Londynu - help!
Glenda > 16-08-2011, 19:08
Hey
Sorki, że zaśmiecam forum, ale jak tylko mi pomożecie - usuwam wątek;-)
Ta hostka z Londynu właśnie zadzwoniła i zamiast 150 funtów za 40 godzin które wynegocjowała agencja, nagle chce zapłacić 136Ł za 45 godzin!
Mam pytanie: Czy warto?
1. Przejrzałam stronę tfl.gov i zaszokowały mnie ceny biletów miesięcznych na oyster - wychodzi na to, że z tych 136Ł musiałabym płacić około 50Ł na komunikację! Jak to faktycznie jest z tym Oyster? Faktycznie TAAAKIE DROGIE?
2. Siłownia - z racji mojego sportowego stylu życia, zapytałam hostkę o siłownię - a ona na to, że to koszt około 40 funtów.miesiąc - PRAWDA TO? Kupa (przepraszam za określenie) kasy!
3. Kurs językowy - oczywiście nie angielski, bo jestem nauczycielką, ale np. Business English lub Niemiecki - ile kosztują najtańsze? Czy któraś z was korzysta z Business English na przykład?
Dziewczyny, myślę że Bonn przywita Glendę...nie Londyn;-) Z tych 136 funtów nic nie zaoszczędzę! Ona nie płaci za nic - zero szkoły, zero siłowni i zero kasy na komunikację!!! -
Re: Pytanie odnośnie Londynu - help!
young_lady_88 > 16-08-2011, 19:32
nie podoba mi sie, ze za tak duuuzo pracy hostka chce na Tobie oszczedzac.
jesli chodzi o oyster, dziennie zaplacisz maksymalnie £ 6.60. nie wiem, ile kosztuja bilety tygodniowe albo miesieczne, nie musialam dotad nigdzie regularnie jezdzic wiec nawet nie sprawdzalam. ale to prawda, ze komunikacja miejska jest droga. w moim przypadku wiecej wydaje na oyster niz np. na ubrania.
moja silownia kosztuje ok £ 42. inne, drozsze silownie to wydatek miesiecznie ok. £ 60 - 70. plus musisz tam dojechac wiec placisz za transport.
kursy angielskiego - zalezy gdzie, jak czesto, ile godzin. ja placilam £ 400 za 12 tygodni, 6 godz. tyg. ale to raczej tani kurs, normalnie to kilkaset £., tym bardziej ze business english. niemiecki czy inne jezyki obce sa tansze i wiekszosc takich kursow jest wieczorem, wiec pewnie bedziesz wtedy pracowac.