• Options
  • Logowanie

• Desktop Style

jak odrzucić rodzinkę której nie chcę...?

• Index  

• forumAuPair.pl - Świat Operek

• Ogólnie o programie Au Pair

• O wszystkim związanym z programem Au Pair

• jak odrzucić rodzinkę której nie chcę...?

Nunes > 10-02-2011, 4:15

witam.

pojawiła mi się na profilu rodzinka której zdecydowanie nie chcę.

kobieta jest Polka i mówi po polsku (nie po to jadę do stanów na rok, żeby tam gadać po polsku i zapomnieć nawet to z ang, co umiem) po za tym chłopak ma dietę bezglutenową i boję się trochę że to za duży kłopot i za duża odpowiedzialność, ponadto kobieta chce adoptować 2 dziecko (jest samotna matką pierwsze dziecko tez jest adoptowane) i to drugie dziecko ma mieć około roku, a ja nie mam doświadczenia nad tak małymi dziećmi, najwcześniej to 2,5 roku, a to przecież bardzo duża różnica ! na domiar złego prace miałabym zacząć o 5 rano, potem odwieść do przedszkola to starsze dziecko, a młodsze...? pewnie się nim zajmować do 17, czyli az host mama wróci z pracy.....

proszę poradźcie mi, jak technicznie mogę usuną tą rodzinkę z profilu, (jestem w CC) żeby mogły się logować inne, i jak nie urazić tej kobiety.

a tak w ogóle to co Wy o tym myślicie...?

pozdrawiam i prosze o szybką odp, bo jestem dosyć zagubiona...
  • Re: jak odrzucić rodzinkę której nie chcę...?

dorotaj > 10-02-2011, 7:06

wg mnie powinnas poczekac na kontakt ze strony rodziny (email, telefon), a pozniej mozesz zadzwonic do biura i poprosic o usuniecie rodziny z profilu. Ja na swoim profilu mialam rodziny, ktore np nie odzywaly sie przez ponad tydzien i biuro pilnowalo, zeby nikt mi za dlugo na koncie nie zalegal. Zawsze dzwonili i pytali sie, czy byl kontakt, czy nadal czekamy czy usuwamy rodzine. Ale naczytalam sie tez tu nieprzychylnych opinii na temat wspolpracy z CC

Nunes > 10-02-2011, 10:43

dzięki śliczne, ja na razie nie narzekam na CC, chciałam się tylko upewnić czy tylko biuro może mi usunąć rodzinkę.

karolinka > 10-02-2011, 15:25