-
-
Metallinka podbija Irlandię.
Metallinka > 25-05-2010, 23:57
Kochane operki!
Gdzieś się przedstawiałam, ale napiszę jeszcze raz. Mam na imię Marlena i wybieram się do Irlandii jako au pair. Miejscowość: Ballyhooly. Dzieci: 4. Co mnie skłoniło do wyjazdu? Cóż, nie będę ukrywała- porąbało mi się życie prywatne, Kaczyński prawdopodobnie wygra wybory.. Co ja robię tuuu, uuu?? LECĄ, BO CHCĄĄĄĄ30VI zaczynam nowe życie. Lecę z Rzeszowa do Dublina, z Dublina odbiera mnie kumpel, jedziemy do niego, 2 dni go wkurzam, i później do rodzinki.
Chyba tyle z mojego pisania. Wracam do ukraińskiego i intensywnego picia kawy. до робаченÑ! -
Re: Metallinka podbija Irlandię.
dosiunia > 26-05-2010, 0:13
How old r u? I co studiujesz ;d? -
Metallinka > 26-05-2010, 0:19
20 lat, studiuję filologię angielską -
Darkshines > 26-05-2010, 13:21
Lecisz tylko na wakacje? -
mloda > 26-05-2010, 14:24
Tak z innej beczki.
Metallinka skad ukrainski na filologii?Ja tez filologie studiuje i takiego cuda nie mam 8O
I ja Cie odwiedze w tym Ballyhooly bo mi sie nazwa podoba -
dosiunia > 26-05-2010, 14:45
przyjezdzajcie do mnie, do mnie wszystkie zapraszam do Thurles : )) -
Metallinka > 26-05-2010, 15:20
[quote name="mloda"]Tak z innej beczki.
Metallinka skad ukrainski na filologii?Ja tez filologie studiuje i takiego cuda nie mam 8O
I ja Cie odwiedze w tym Ballyhooly bo mi sie nazwa podoba[/quote]
Młoda, zastrzel- nie wiem. Ale podejrzewam że dlatego, że wykładowcom brakowało godzin... ;/ A odwiedzaj, odwiedzaj
Dosia, Cię też odwiedzimy -
EWE > 27-05-2010, 8:13
[quote name="Metallinka"]
Młoda, zastrzel- nie wiem. Ale podejrzewam że dlatego, że wykładowcom brakowało godzin... ;/ A odwiedzaj, odwiedzaj
Dosia, Cię też odwiedzimy[/quote]
Ukraiński jest cudowny -
Metallinka > 27-05-2010, 8:48
[quote name="EWE"]
[quote name="Metallinka"]
Dosia, Cię też odwiedzimy[/quote]
Ukraiński jest cudowny[/quote]
Idź i zalicz za mnie