-
-
Na wariackich papierach -czyli magd_ka wybiera się do USA ;]
magd_ka > 21-02-2009, 2:24
Hmmm… od czego, by tu zacząć… Co tu robię, to chyba jasneZamierzam wyjechać jako Au Pair, konkretnie do Stanów. Postanowiłam to w zeszłym tygodniu jakoś. Przypadkowo weszłam na jakąś stronę z tym związaną, z ciekawości sprawdziłam, jakie warunki trzeba spełnić i stwierdziłam, że wszystkie spełniam (tylko prawka nie mam, ale nie wszędzie jest to wymagane).
Generalnie mam w życiu pewien zastój ‘czegośâ€™ mi brakuje, przetrząsając wszelkie fora i str. internetowe doszłam, do tego, że chyba właśnie takiego wyjazdu i jest wprost stworzony dla mnie. Przed studiami zastanawiałam się nad tym, ale chyba wtedy nie miałam jeszcze tyle odwagi ani doświadczenia w opiece nad dzieciakami. Zresztą taki wyjazd wydawał mi się jakiś surrealistyczny… Przez 3 lata wiele się zmieniło, studiuję Turystykę a prawie nigdzie nie byłam, strasznie mnie to złościło i działało na mnie z lekka destruktywnie. Studia przestały mnie cieszyć, bo jak można studiować coś, o czym ma się niewielkie pojęcie i tylko słuchać o tych wszystkich świetnych miejscach, które są warte zwiedzenia czy zobaczenia. Przemyślałam wszelkie za i przeciw dość wnikliwie i kilka dni później poszłam do biura w Gdyni dowiedzieć się o szczegóły, spytać o promocję itp. I teraz codziennie po pracy robię listy rzeczy do załatwienia, spisuję dane biur paszportowych, sądów(zaświadczenie o niekaralności), adresy fotografów(kurka, ile fotek musze zrobić: 8 do agencji, 2 do wizy, jedno do paszportuzgłupieli chyba może to jeszcze nie wszystko…hehe ). Fora przeglądam do 4- 5ej rano hehe, sprawdzam przepisy lotniskowe, ile kasy muszę odłożyć, poprosić o wystawienie referencji itp. Strasznie tego sporo, zwłaszcza, że do 28 powinnam wszystkie dokumenty złożyć. Na razie tylko podpisałam umowę, napisałam list i poprosiłam moją przeszłą i obecną pracodawczynię o referencje.