-
-
Au Pair 2016
przygoda90 > 14-05-2015, 20:14
Cześć dziewczyny,
na samym początku proszę o ewentualne umieszczenie tematu w odpowiednim miejscu bądź podczepienie go do innego już istniejącego - nie chcę robić bałaganu na forum
Tak więc w tym roku kończę 25 lat, jestem po studiach a obecnie odbywam staż. Niestety nie jest to moje spełnienie marzeń dlatego od jakiegoś czasu zainteresowałam się programem Au Pair. Co myślicie, czy warto wyjeżdżać w tym wieku? Czy znacie historie gdzie dziewczyny zostały i znalazły prace?
Jedno wiem, w Polsce kiepsko o pracę po moim kierunku, potrzebuję świeżego powietrza, spełnienia w zawodzie, możliwości wykorzystania posiadanej wiedzy....muszę działać bo samo nie przyjdzie!
Pomóżcie mi i doradźcie, czy pomysł z wyjazdem jest dobry?
Pozdrawiam ciepło!
-
Re: Au Pair 2016
Greensky > 18-05-2015, 23:59
Hej,
ja także jestem zainteresowany zostaniem au pair w 2016 roku
Jestem chłopakiem, pod koniec roku kończę 26 lat, więc to ostatni dzwonek na taką przygodę.
Decyduję się na PROWORK, bo umożliwiają wyjazd przed ukończeniem 27 roku życia.
Chciałbym poznać jak najwięcej osób, które myślą o wylocie do USA w 2016 roku; najlepiej z łódzkiego, ale nie tylko!!!
Jeśli ma ktoś ochotę nawiązać kontakt - proszę o wiadomość, będzie mi naprawdę bardzo miło. -
pentapodia > 19-05-2015, 13:19
Ja niecały miesiąc temu skończyłam 27 lat. Od 8 miesięcy jestem au pair w Irlandii i uważam, że absolutnie nic lepszego nie mogłabym teraz robić. Też skończyłam studia, też byłam na stażu, też nie bardzo wiedziałam co dalej i stwierdziłam, że taki wyjazd to jest doskonały pomysł. Rodzinę znalazłam przez internet, nie korzystałam z żadnej agencji i muszę powiedzieć, że miałam przy tym ogromne szczęście: nie dość, że moje dzieci są bardzo fajne, rodzice też, to jeszcze mam wysokie kieszonkowe i świetne warunki.
Serio, jeśli się wahasz, to przestań - pakuj walizki i jedź, au pair to dobry pomysł na początek! -
Kwiatuszek > 20-05-2015, 14:29