• Options
  • Logowanie

• Desktop Style

Niepełnosprawne dziecko

• Index  

• forumAuPair.pl - Świat Operek

• Ogólnie o programie Au Pair

• O wszystkim związanym z programem Au Pair

• Niepełnosprawne dziecko

bergamotka > 23-06-2014, 15:12

Cześć. Chciałabym zapytać, czy jest tutaj operka, która zajmowała się dzieckiem z niepełnosprawnością? Dostałam ciekawą ofertę, ale zupełnie nie mam doświadczenia w tego typu pracy (operką byłam dwukrotnie, ale zawsze zajmowałam się zdrowymi dziećmi). Co prawda rodzina wymaga ode mnie bycia kimś w rodzaju "teacher assistant" a nie np. pielęgniarką, ale jeśli ktoś ma jakieś doświadczenie, może podzielić się jakimiś spostrzeżeniami, radami to bardzo proszę.
  • Re: Niepełnosprawne dziecko

Haku92 > 24-06-2014, 11:25

Dowiedz się przedwszystkim co jest z tym dzieckiem. Do mnie zgłaszały się rodziny z dziećmi z Zespołem Downa ( ani słowa nie wpominając o tym w teksie|) Po zdjęciu zobaczyłam, a potem wiedzę ( że opieka nad niepełnosprawnym)

bergamotka > 24-06-2014, 19:05

Dziecko ma 10 lat, dziewczynka. Cierpi na coś, co określiłabym jako łagodne dziecięce porażenie mózgowe (w każdym razie dziecko chodzi, samo jeździ do szkoły, z mową ma za to trudności, zbyt sprawne fizycznie też nie jest). Widziałam ją przez skype, nawet próbowałam z nią rozmawiać. Ciekawi mnie po prostu czy ktoś zajmował się niepełnosprawnym dzieckiem i co może mi o takim doświadczeniu powiedzieć.

labamba > 27-06-2014, 14:14