• Options
  • Logowanie

• Desktop Style

Studentka a wiza

• Index  

• forumAuPair.pl - Świat Operek

• Administracja

• Kosz

• Studentka a wiza

• Studentka a wiza
  • Studentka a wiza

Izka > 09-02-2006, 21:16

Witam pisze,ponieważ zastanawiam się nad wyjazdem na okres wakacji do USA może jako Au Pair.Jestem studentk? i nie wiem o jak? wizę powinnam się ubiegać.A czy mogł?bym jechać do Stanów bez agencji tylko na własn? rękę?
  • Re: Studentka a wiza

Yoanna > 09-02-2006, 22:23

jak dostaniesz wize to czemu nie :wink:

agulka > 09-02-2006, 22:25

skoro chcesz jechac tylko na okres wakacji to sprobuj szczescia z wiza turystyczna i szukaj rodzinki na wlasna reke. jesli chcesz byc "legalna" operka w usa musisz jechac z biura..tyle, ze ciezko jest bo nie slyszalam, zeby biuro organizowalo tak krotkie pobytu operki w usa. ale w sumie nie wiem, moze sie myle.. ja bym sprobowala z ta turystyczna wiza jednak.

Yoanna > 09-02-2006, 22:48

sa biura ktore organizuja wyjazdy tylko na summer.. dokladniej na 4 miesiace. w sumie jest to dobre bo nie masz problemow z wiza i nie musisz wydawac kasy na samolot. wiec wychodzi taniej.

kasik > 09-02-2006, 23:03

Tak sie tylko zastanawiam czy na wakacje na turystycznej sie oplaca do stanow, ale to juz kwestia wyboru. Ja bym nie wyjechala tylko na summer do usa (sa agencje, ktore organizuja na 4 mce m.in. moja - od razu mowie, ze nie polecam 8) ), amozna probowac znalezc rodzine na wlasna reke i na turystycznej jechac, ale wtedy chociazby przelot wychodzi Ci strasznie drogo, no chyba, ze Ci rodzina za wszystko zaplaci, ale to juz zalezy czy taka znajdziesz i czy dostaniesz wize.

agulka > 09-02-2006, 23:12

bo tak ogolnie rzecz ujmujac to sie nie oplaca na samo lato do usa jechac..

Yoanna > 09-02-2006, 23:20

ale nie kazdy chce tam spedzic rok

tez moze kiedys pojade tylko na summer...

agulka > 09-02-2006, 23:34

nie no wiem wiem tyle, ze taki wyjazd na wakacje to cholernie drogi jest niestety..i ta wiza ...