-
-
Problem z lotem!
loserwithsockss > 10-08-2013, 17:32
Hej dziewczyny
Mam problem 30 sierpnia lecę do Londynu jako au pair,dzis po zakupieniu biletu na stronie flysas wyskoczylo mi ze mam wpisać dane paszportu który juz dawno stracił ważność!
Zostało mało czasu i napewno nie dadzą mi teraz nowego.
Czy któraś leciala z was tymi liniami?czy on faktycznie jest niezbędny?
Dodam ze mam przesiadke w kopenhadze.
Bede wdzięczna za odpowiedzi -
Re: Problem z lotem!
angelaa > 11-08-2013, 12:08
Jesteśmy w UE, więc zarówno do Danii jak i UK wjedziesz na dowodzie osobistymJeśli na stronie Sasa nie ma możliwości wpisania numeru dowodu, to wpisz to tam gdzie paszport. Poza tym coś mi świta, że nie trzeba już wpisywać w ogóle numeru dokumentu, również z racji tego, że jesteśmy w UE. Nie masz się co martwić -
Re: Problem z lotem!
Marjanne20 > 15-11-2013, 1:30
Unia Unią ale to Wielkiej Brytwanny i tak trzeba mieć paszport-jest to na każdej stronie każdego wojewody bo on jest jednostką urzędową która wydaje paszporty -
Re: Problem z lotem!
globfly > 06-12-2013, 12:08
Witam,
W UE nie ma problemu z podróżowaniem bez paszportu. Podejrzewam, że linie SAS potrzebowały dodatkowego potwierdzeani danych. Warto takie bilety kupować w biurach podróży, które są agentami IATA i kasjerami lotniczymi. Opinia, że bilety lornicze są tańsze w Internecie to chwyt marketingowy. Często opłata za wystawienie biletu jest dwukrotnie wyższaW razie potrzeby służymy pomocą Klient ma w takim przypadku święty spokój i wszystko za niego wypełnia biuro a cena nie będzie wyższa
Pozdrowienia ! -
Re: Problem z lotem!
PolishGirl > 10-12-2013, 0:39
globfly napisał(a):Witam,
ale przelicznik kursu funta macie wysoki, wiec chyba opłaca się kupować w necie i płacic od razu GBP?
W UE nie ma problemu z podróżowaniem bez paszportu. Podejrzewam, że linie SAS potrzebowały dodatkowego potwierdzeani danych. Warto takie bilety kupować w biurach podróży, które są agentami IATA i kasjerami lotniczymi. Opinia, że bilety lornicze są tańsze w Internecie to chwyt marketingowy. Często opłata za wystawienie biletu jest dwukrotnie wyższaW razie potrzeby służymy pomocą Klient ma w takim przypadku święty spokój i wszystko za niego wypełnia biuro a cena nie będzie wyższa
Pozdrowienia !