-
-
Au Pair dostępna od zaraz !
iwona1991 > 04-06-2013, 17:12
Witam,
Nazywam się Iwona mam 22 lata i poszukuję rodziny mieszkającej w Wielkiej Brytanii. Aktualnie jestem po szkole medycznej ( Asystent Osoby Niepełnosprawnej ) i Technikum Żywienia i Gospodarstwa Domowego.
Jestem dyspozycyjna od zaraz nawet na okres 12 miesięcy.
Mam doświadczenie w opiece nad dzieckiem od 0 - 1,5 roku życia a także nad 4 i 5 latkami, dodatkowo miałam już styczność z dziećmi niepełnosprawnymi ( dorosłe osoby także)
Jako au pair będzie to mój pierwszy wyjazd dlatego też mój angielski nie jest bardzo dobry ( taki jak po szkole ) lecz od 6 miesięcy dodatkowo pobieram prywatne lekcje angielskiego.
Uwielbiam zabawy z dziećmi, jestem wesołą i otwartą osobą. Nigdy się nie poddaję i podążam za marzeniami.
Jestem także bez nałogów - można powiedzieć że jestem przeciwniczką wszelkich używek itp.
Bardzo lubię gotować i utrzymuję czystość w domu.
Wiek i ilość dzieci nie gra rolijestem wytrwała i przeszkolona przez moje pociechy którymi się opiekowałam.
Serdecznie Pozdrawiam i czekam na propozycje -
Re: Au Pair dostępna od zaraz !
Monika777 > 19-06-2013, 22:39
Witam
Jestem zainteresowana Pani ogloszeniem. Poszukujemy obecnie Au Pair do Birmingham ( drugie co do wielkosci miasto w Anglii ) do pomocy w opiece nad 6 miesiecznym maluszkiem. Jesli jest Pani zainteresowana prosze o kontakt: <a href="mailto:monika_chmwska@yahoo.co.uk">monika_chmwska@yahoo.co.uk</a> -
TheElizabethAuPair > 15-07-2013, 15:19
Witam serdecznie
zobaczylam pani post ale nie jestem pewna czy jest pani jeszcze nadal zinteresowana wyjazdem... nie mniej jednak obecnie poszukujemy pan do wyjazdu do Londynu na okres +6 miesiecy. Rodziny sa sprawdzone,gdyz osobiscie przeprowadzam wizyty domowe.
Prosze o kontakt na email <a href="mailto:elizabeth@theelizabethaupair.com">elizabeth@theelizabethaupair.com</a>.
Z przyjemnoscia odpowiem na kazde pytanie
Elzbieta Szot -
Kasia79 > 04-08-2013, 13:11
Witam