• Options
  • Logowanie

• Desktop Style

aparat ortodontyczny

• Index  

• forumAuPair.pl - Świat Operek

• Ogólnie o programie Au Pair

• Masz pytanie? Napisz je tutaj!

• aparat ortodontyczny

• aparat ortodontyczny
  • aparat ortodontyczny

malaa71 > 18-02-2013, 21:03

hej,

mam pytanie, nie mogłam tego jakoś za bardzo znaleźć nigdzie dlatego tworze nowy wątek jestem zielona na tym forum..

do rzeczy, chciałabym wyjechać jako AP do ameryki, ale przed wyjazdem będę miała zakładany stały aparat. Czy wiecie jak wygląda tam leczenie i jakie są koszta? Bo zależy mi bardzo na tym wyjeździe.
  • Re: aparat ortodontyczny

madz > 18-02-2013, 23:49

Powiem Ci tak: to bedzie cie BARDZO duzo kosztowac.

Leczenie w stanach jest bardzo drogie, szczegolnie leczenie styomatologiczne do ktorego wlicza sie ortodoncja.moim zdaniem to bez sensu, poczekaj rok z zalozeniem aparatu, albo przesun wyjazd.

Jesli chodzi o nasze ubezpieczenie to chyba nie pokrywa takich wydatkow.

blanca > 19-02-2013, 0:51

Nawet u nas aparat ortodontyczny to bardzo dużo kasy. Wiem, bo sama aparat noszę:p Za sam aparat zapłaciłam 5000 zł+ co 2 mies. wizyta kontrolna po 300 zł+ po leczeniu retainer, pewnie około 500 zł+ środki do higieny jakieś dodatkowe, dodatkowe wizyty, jak się coś psuje. MASAKRA.

N jakimś forum dziewczyna w 2010 roku pisała, że mieszka w USA i cytuję "Mieszkam w USA i wlasnie zalozylam sobie aparat tylko na gore...co do ceny..zaplacilam prawie 4.5 tys dolarow.To tak dla porownania z cenami w Polsce."

Tutaj ta strona: http://www.stylistka.pl/forum/temat/apar...-staly/14/

Tak jak poprzedniczka napisała- jak chcesz jechać do USA, to lepiej przełożyć o rok założenie tego aparatu, albo wybrać inny kraj. Nie sądzę, żeby jakiekolwiek ubezpieczenie pokrywało takie leczenie.

Anjaa > 19-02-2013, 1:01