-
-
szukam rodziny - summer aupair
pariolla > 03-02-2013, 22:35
szukam rodziny u której mogłabym zaopiekować się dzieckiem/dziećmi w trakcie wakacji 2013(od końca czerwca do września)
może to być hiszpania, włochy, uk, lub francja. jestem otwarta na wszystkie propozycje.
mam 20 lat i spore doświadczenie w opiece nad dziećmi.
studiuję pedagogikę elementarną z językiem angielskim.
więcej informacji osobie podam rodzinom zainteresowanym, pozdrawiam -
Re: szukam rodziny - summer aupair
leila > 06-02-2013, 23:19
Hej!
Szukam rodziny na okres wakacyjny (koniec czerwca do końca września). Mam duże doswiadczenie z dziećmi: pracowałam jako Aupair przez caly rok, byłam w różnych krajach. Mówię bardzo dobrze po angielsku, mam referencje jesli trzeba.
Jezeli znacie jakąś rodzinkę poszukującą kogoś na okres wakacyjny, to proszę o kontakt)
Pozdrawiam,
Aganieszka -
pariolla > 17-03-2013, 11:48
nadal szukam!
Hiszpania, Włochy, Francja, UK..
koniec czerwca/lipiec 2013!
-
sylwus93 > 28-03-2013, 1:21
Witam!
Nazywam się Sylwia i mam 20 lat. Obecnie studiuje nauczanie języka francuskiego na Uniwersytecie Warszawskim. Moim marzeniem jest wyjechać do Francji jako au pair. Zależy mi na poćwiczeniu mojego francuskiego, na kontakcie z "żywym" językiem - zarobienie pieniędzy gra tu zdecydowanie poboczną rolę. Bardzo lubię dzieci, świetnie się z nimi dogaduje i myślę, że dzieci to wyczuwają, dlatego chętnie ze mną współpracują. Byłabym zainteresowana wyjazdem między czerwcem, a wrześniem. Jestem osobą bardzo uśmiechniętą, pozytywnie nastawioną do świata - otwartą na nowe doświadczeniaNigdy nie prowadzę konfliktów, myślę, że w każdej kwestii można się dogadać - wystarczy szczera rozmowa. Zawsze staram się sumiennie wykonywać obowiązki. Posiadam prawo jazdy, codziennie jeżdżę samochodem. Potrafię dopasować się do wielu sytuacji, dodatkowe wyjazdy czy obowiązki nie będą dla mnie problemem
Kontakt: <a href="mailto.pienkowskaa@gmail.com">s.pienkowskaa@gmail.com</a>
Pozdrawiam -