• Options
  • Logowanie

• Desktop Style

Jestem chłopakiem, chciałbym wyjechać. Proszę o opinie

• Index  

• forumAuPair.pl - Świat Operek

• Ogólnie o programie Au Pair

• Masz pytanie? Napisz je tutaj!

• Jestem chłopakiem, chciałbym wyjechać. Proszę o opinie

• Wątek zamknięty

jones > 17-09-2012, 3:44

Jestem zainteresowany opinia osób, które tego typu przygodę mają za sobą lub też są w trakcie. jestem bardzo zainteresowany wyjazdem. Mam 25 lat, studiuje na dwóch kierunkach. Zostały mi kolejno rok i dwa lata na drugim kierunku. ma wykształcenie pedagogiczne, jestem nauczycielem historii, oczywiście po licencjacie. Magisterium mam nadzieję zrobić w przyszłym roku. uwielbiam pracę z dziećmi i myślę, że z wzajemnością. Mój angielski stoi na poziomie dobrym, mogłoby być lepiej, ale przecież po to jest ten wyjazd. Zastanawiam się tylko, czy chłopak z moim cv ma szansę znalezienia odpowiedniej rodziny? Interesuje mnie UK. Nie ukrywam, że wollalbym opiekować się chlopcami, powiedzmy od 6 lat. Ale nie musi to być regułą. Poza tym interesuje mnie stosunkowo duże misato, żeby moc poszperac w tamtejszych uniwersyteckich bibliotekach. jednym zdaniem rzecz ujmując szukam kontaktu z dzieciakami, przygody i doświadczenia. W zamian opiekuje się podopiecznymi, i mogę dużo pomoc w domu, wyłączając pieczenie ciasteczek i zaawansowane gotowanie za nim znajdę poważna pracę i definitywnie skończę studia chciałbym spróbować takiego wyjazdu, nawet za cenę porzucenia na rok obecnego życia towarzys?kiego. Jestem ciekaw. Czy facetom udaje sie znaleźć rodzinę na wyspach. Czy rodziny decydują się i jednocześnie potrafią zaufać męskim opiekunom? Au pair to fajne wyzwanie zarówno zawodowe jak i mentalne i z chceia bym się go podjął. jak sadzicie warto? No i czy jest szansa? Jeśli jest ktoś, kto może rozwiać moje watpliwosi i chce się podzielić doświadczeniem będę bardzo wdzieczny
  • Re: Jestem chłopakiem, chciałbym wyjechać. Proszę o opinie

PolishGirl > 17-09-2012, 11:10