• Options
  • Logowanie

• Desktop Style

Godziny pracy!!

• Index  

• forumAuPair.pl - Świat Operek

• Ogólnie o programie Au Pair

• O wszystkim związanym z programem Au Pair

• Godziny pracy!!

• Godziny pracy!!
  • Godziny pracy!!

natnat > 18-07-2012, 12:50

Witam au pairki!

Znalazłam dla siebie rodzine w Hiszpanii na wakacje, z czwórką dzieci, które wydają się być urocze, choć fakt - cztery to nie mało. W każdym bądź razie, chciałam się Was doradzić bo wiem, że wiece bardzo dużo na ten temat a ja jestem zupełnie nowa w temacie (moje pierwsze au pair). Otrzymałam propozycję 70 Euro na tydzeń (przelot sama dopłacam), ale nie w tym rzecz. Rodzina ma housekeeper (od rana do poludnia-popoludnia), której miałabym pomagać w podstawowych rzeczach. I chciałabym się zapytać rodziny, il eczasu miałabym poświęcać dzieciakom. Rodzice pracuje od rana do popoludnia, weekendy byśmy spędzali całe na plaży, i co niektóre popołudnia (po ich pracy) również na plaży. Jak uważacie (bo ja już sie pogubiłam w tym wszytskim), czy zakładając dni w któem na plaże się nie jedzie, to mam obowiązek spędzać z dziećmi cały dzien (od rana do wieczora)? Wypada się spytac o to rodziców? Czy po ich powrocie dalej mam się z dziećmi bawić, opiekować, czy wtedy ta rola przypada rodzicom? Czy mam mieć popołudnia wolne? Pytałam ich o dzień wolny, to powiedzieli, że wieczó w tygodniu (minimum). Co o tym myślicie? Jak radzicie mi się ich o to zapytać? Rodzinka wydaje się sympatyczna, ale jak to jest, au pair ma spędzać cały dzień z dzieciakiami albo być w ich pobliżu? Bardzo proszę o pomoc!
  • Re: Godziny pracy!!

LadyInRed > 18-07-2012, 15:24