• Options
  • Logowanie

• Desktop Style

Harcerstwo

• Index  

• forumAuPair.pl - Świat Operek

• Off-topic czyli luźne rozmowy

• Mess

• Harcerstwo

• Harcerstwo
  • Harcerstwo

angelaa > 22-04-2012, 1:41

z tego co się orientuję to dużo dziewczyn jest harcerkami i tak się składa, że ja również (chociaż od pewnego czasu bardziej biernie )

więc kto się jeszcze przyzna do posiadania krzyża bądź lilijki?
  • Re: Harcerstwo

Katasza > 22-04-2012, 17:05

Ja byłam kiedyś harcerką,wspominam ten okres bardzo dobrze Było dużo zabawy,najlepiej wspominam wyjazdy z innymi drużynami

agnieszka89 > 22-04-2012, 18:15

Ja nadal jestem, ale że tak powiem w tym momencie dojazdowo. Niestety nie mogę działać na co dzień ponieważ studiuję w innym mieście, ale nadal jeżdzę z dzieciakami na obozy biwaki, pomagam przy przygotowywaniu różnych imprez itp.

A obie jesteście z ZHP czy może ZHR? Czy może jeszcze z czegoś innego?

Anjaa > 22-04-2012, 18:30

Byłam, ZHR

agnieszka89 > 22-04-2012, 20:06

No ja jestem w ZHP. W sumie nie miałam wyboru ponieważ w Kielcach w ogóle nie ma ZHR. Dlatego nawet nie wiem za bardzo czym się różnią w praktyce obie organizacje.

Katasza > 22-04-2012, 21:00

Ja byłam w ZHP ;>

Przestałam być jakoś w momencie gdy zaczęłam LO,czyli dobre 4 lata temu ale mundur nadal wisi w szafie,z krzyżem Z tego co wiem drużyna się rozpadła,za mało chętnych niestety. Za moich czasów przewinęło się 3 drużynowych w b. krótkim czasie,potem odpadł i mój kolega... ale pierwsze wyjazdy zaliczyłam właśnie dzięki ZHP

WhiteDove > 09-05-2012, 12:44

Oo

Kiedyś chyba nawet pytałam już gdzieś na forum, ale przy okazji innego wątku Ja jestem w ZHP, przed wyjazdem do Anglii działałam bardzo dużo, teraz na studiach jakby zaczynam od nowa w kegu instruktorskim, na razie się powoli wkręcam, bo ciężko wbić się w nową, zgraną grupę, ale harcerstwo tak głęboko we mnie siedzi, ze trudno mi z niego zrezygnować

balbina > 11-05-2012, 9:59